miércoles, 26 de abril de 2017

DAY 1 . 
Daily Report: Octavo A
INGLÉS-CAMBRIDGE:
·         RONALD NIÑO: Past simple and continuous, page 32,33 and 34 Cambridge book unit 5, Pre lesson, Contextualization, Individual moment and group work.
·         OLFA MABROUK: Reading Comprehension activity: How to look for specific information in the text.
·         CHRISTIAN MALDONADO: We checked homework, revised, corrected, practiced and played out the dialogue on page 32, student’s book. We agreed on presenting all the work done by next class.
·         JAIME: Today we worked on unusual houses, adjectives and descriptions of places for next class the unusual house developed in the class is going to be presented to the group.  
ED. FISICA: El día de hoy se explicó las partes del pie utilizadas en el futbol (borde interno, externo, empeine, punta y talón), calentamiento, trabajo de conducción y juego dirigido.
ESPAÑOL: En la clase de hoy se realizó el T.P de la guía de "Confiabilidad de las fuentes" En la siguiente hora se realizó la contextualización de la guía "Escribe una historia de vida"
PLAN LECTOR: Se invita a los estudiantes a traer el respectivo libro de plan lector del Segundo periodo.
SOCIALES: El  día de hoy se socializo la noticia y los estudiantes empezaron a realizar un ensayo sobre la problemática ambiental en Colombia, trabajo personal de lectura y destacar conceptos.
Thank you
High school teachers and Coordination


No hay comentarios:

Publicar un comentario