DAY 1 .
Daily Report: Octavo A
INGLÉS-CAMBRIDGE:
·
RONALD NIÑO: Past simple and
continuous, page 32,33 and 34 Cambridge book unit 5, Pre lesson,
Contextualization, Individual moment and group work.
·
OLFA MABROUK: Reading Comprehension
activity: How to look for specific information in the text.
·
CHRISTIAN
MALDONADO: We checked homework, revised, corrected, practiced and played out the
dialogue on page 32, student’s book. We agreed on presenting all the work done
by next class.
·
JAIME: Today we worked on
unusual houses, adjectives and descriptions of places for next class the
unusual house developed in the class is going to be presented to the group.
ED. FISICA: El día de hoy se explicó las partes del pie utilizadas
en el futbol (borde interno, externo, empeine, punta y talón), calentamiento, trabajo
de conducción y juego dirigido.
ESPAÑOL: En la clase de hoy se realizó el T.P de la guía de
"Confiabilidad de las fuentes" En la siguiente hora se realizó
la contextualización de la guía "Escribe una historia de vida"
PLAN LECTOR: Se invita a los estudiantes a traer el respectivo libro
de plan lector del Segundo periodo.
SOCIALES: El día de hoy
se socializo la noticia y los estudiantes empezaron a realizar un ensayo sobre
la problemática ambiental en Colombia, trabajo personal de lectura y destacar
conceptos.
Thank you
High school teachers and Coordination
No hay comentarios:
Publicar un comentario