Day 3 .
Daily Report: Octavo A
FRANCÉS: Ecoute d une interview,
comprendre les informations principales. Preparation
de la video de presentation. Faire une interview.
MATÉMATICAS: Se continúa trabajando sobre polinomios, y se realizan
ejercicios guiados por el docente para aclarar dudas. Reforzar el tema con
ejercicios sobre polinomios de manera individual.
INGLÉS-CAMBRIDGE:
·
ALEXANDER MÁRQUEZ: Today we worked on Unit 1 Prepare 3-4. Grammar, listening and Vocabulary.
·
RONALD NIÑO: Individual moment,
socializing and community class, Past Simple.
·
OLFA MABROUK: Test on
Prepositions of time. Jobs and occupations: vocabulary introduction, crossword
and job interview roleplay * if time
allows.
·
CHRISTIAN MALDONADO:
Reading
exercise “The Name’s Fleming, Ian Fleming” and the use of the appropriate
tense. Narrative tenses.
ESPAÑOL: En la clase de hoy se realizó T.G de la guía de
literatura de conquista y colonia. Hasta la página 97.
NATURALES: Hoy contextualizamos sobre la genética mendeliana y se
realizaron las actividades
Thank you
High school teachers and Coordination
No hay comentarios:
Publicar un comentario