jueves, 6 de julio de 2017

Day 3 .
Daily Report: Octavo A .
FRANCÉS: Preparation de la sequence introduction du petit forum des métiers (14 juillet) :
En groupe créer 2 présentations power point pour:
-          Activité d’apprentissage du vocabulaire
o    Diapo 1 titre profession
o    Diapo 2 membres du groupe
o    Diapo 3 10 mots de vocabulaire
o    Diapo 4 durée de l’activité et matériel nécessaire
o    Diapo 5 déroulement détaillé de l activité
-          Introduction
o    Durée, matériel
o    Répartition des rôles
o    Déroulement
o    Contenu textuel
MATÉMATICAS: Se realiza contextualización sobre factorización de monomios, y factorización por factor común. Se propone trabajo individual para desarrollar en casa.
INGLÉS-CAMBRIDGE:   
·         RONALD NIÑO: Group work, socializing, community class, present perfect, unit 9 cambridge book, quiz next class.
·         Olfa MABROUK: Similar-Sounding Words – Writing exercise.
·         JAIME ANDRES RAMOS: Today we worked on the brochures based on the information in the video it must use the present progressive for future for the activities that can be performed on the touristic attractions. HOMEWORK:  Page 42,43, exercises 4 and 6, bring the brochure completed for next class
ESPAÑOL: En la clase de hoy se continuó con el T.P de la guía del Romanticismo, Realismo y Naturalismo hasta la página 15. Tarea páginas 16 y 17.
NATURALES: Hoy socializamos las características de una población.
Thank you

High school teachers and Coordination

No hay comentarios:

Publicar un comentario